Przełom nadciśnieniowy - Pierwsza pomoc, główne objawy stanu, leczenie


Przełom nadciśnieniowy - stan, w którym ciśnienie krwi gwałtownie i nagle wzrasta do elewacje 220/120 mm Hg. Kolumna i więcej. Nadciśnieniowego, w którym zostało wydane awaryjnego zbyt późno może spowodować rozwój nieodwracalnych procesów mających wpływ na serce, duże naczynia krwionośne i układ nerwowy.

Przyczyny nadciśnieniowego


Sprowokować wzrost ciśnienia do wskaźników poziomu nadciśnieniem kryzys może stres, nagła zmiana warunków atmosferycznych, przy użyciu dużej ilości alkoholu i przyjmowania niektórych leków (na przykład beta-blokery lub klonidyny).

Oprócz tego powodu mogą powodować nadciśnieniowego i różne choroby, takie jak arterioskleroticheskoy porazkuaorty, toczeń układowy, zapalenie wielostawowe zapalenie tętnic, cukrzycę, choroby nerki Nephroptosis. Oczywiście, w tym przypadku, należy zwrócić uwagę, że choroby, jakie wymieniono, nadciśnieniowy, chociaż nie bezpośrednio powodować, ale mogą wywoływać obrzęk mózgu, przez co z kolei zwiększa ciśnienie krwi.

Objawy przełomu nadciśnieniowego


Jak zamówić dostarczenie współczesnej medycyny, z przełomu nadciśnieniowego pierwszej pomocy musi przedstawić w nadchodzących pierwszych minut na początku. Posiada liczbę nieprzyjemne objawy po nagłym wzroście ciśnienia krwi. Należą do nich następujące:

  • Uczucia strachu i niepokoju motywacji;
  • Przekrwienie, dreszcze;
  • Obrzęk twarzy;
  • Niewyraźne widzenie;
  • Zaburzenia neurologiczne, w kompleksie z odruchów dysocjacji;
  • Długotrwałe i silne wymioty.

Ponadto, podwyższone ciśnienie krwi, częste przypadki prowokuje rozwój tachykardii, a nasilenie w przebiegu choroby niedokrwiennej serca, w tym z wyglądem wyraźnym bólem.

Szybka usunięcie nadciśnieniowego wymagane w przypadkach, w których występuje w połączeniu z obrzękiem płuc, zator tętnic, niewydolności nerek, w tym ostrej formie i śpiączki.

Leczenie przełomu nadciśnieniowego

W ogóle, leczeniu przełomu nadciśnieniowego, pacjenci powinni spełniać leżenia w łóżku, z wyjątkiem wszelkich stresu psychicznego. W tym ograniczone i posiłków. Ważne jest, aby zauważyć, że proces zastępowania nadciśnieniowego obejmuje stopniowe zmniejszenie ciśnienia, ponieważ nagły spadek zagrożenia dla jego zdrowia nie mniejsze niż w jego nagłego wzrostu. Tak więc, kiedy zbyt szybkie obniżenie ciśnienia może być wywołane przez niedokrwienie nerek i rozwoju udaru lub ataku serca.

Nadciśnieniowego, w którym awaryjne obejmuje stosowanie niektórych leków, wykonanych z następujących typów:

  • Kolyndyany - spożycie 0,2 mg co godzinę po odbiór jest na 0,1.
  • Nifedypina - podane pod język (1 tabletki / kapsułki).
  • Nitroprusydek sodu - dożylnie. W przypadku braku wyników wykluczyć ponowne wprowadzanie.
  • Dyazoksyd - dożylne w 50-150mh dawkowania. Lek ten należy stosować ostrożnie, ponieważ może to powodować skutków ubocznych, takich jak nudności, wymioty, obrzęk, oraz anginy.
  • Fentolamyn - podawano dożylnie w 5-15mh dawkowania. Szczególnie skuteczny środek do wystąpienia przełomu nadciśnieniowego.

Przełom nadciśnieniowy: awaryjne

Przede wszystkim, w przypadku wystąpienia przełomu nadciśnieniowego należy nazwać "szybki" opisujący sytuację rozmowy i ogólnego stanu pacjenta. Następnie należy umieścić pacjenta w łóżku (najlepszym rozwiązaniem będzie przyjęcie pół siedzącej, dzięki którym można uniknąć występowania ataków astmy). Poza tym, trzeba ogrzać pacjenta, dla którego używany ciepły koc i termofor. Można również pominąć jego stopę w gorącej wodzie, aby pomóc w tym i umieścić musztardę na kolanach.

W pomieszczeniu, w którym pacjent jest konieczne, aby zapewnić dopływ świeżego powietrza. Jeśli ten stan pacjenta po raz pierwszy, należy określić, czy on tabletkach, w takich sytuacjach. Również w przypadku silnego bólu w klatce piersiowej powinien również zapewnić pacjentowi nitrogliceryny.